Korta partier (Var: Rapport från EN Cup)

Per Starback starback@…g.uu.se
Sön. 2 januari 2000 22.47.16 +0100

Jag är förvirrad av mig. När jag såg Anders svar kände jag igen det och
insåg att även jag kommit fram till detta och att det som jag hade
fortsatt fundera på men hade kvar som öppet problem istället var en
minsta lösning *utan* användning av blanka brickor.

(När jag får en lösning så säger jag att äsch det där kunde
jag redan och ändrar genast reglerna. Sjyst typ den där Per!)

/Per

P.S. Dessutom har jag nu kommit på en ny mycket mindre lösning om man
får använda blanka!

P.P.S. I bokhandeln har jag sett pappers-SAOL och cd-SAOL säljas
ihopplastade som en enhet. Jag minns inte priset, men jag har för mig
att det var ett ordentligt paketpris och tänkte därför att denna
information kanske är intressant för den som är intresserad av att ha
båda men som inte har nåndera än. (Om det nu finns såna?)