RE: Jakten på Skrabbel

Melin, Mattias MAMLE@…ata.com
Ons. 26 januari 2000 08.03.44 +0100

Skrabbel finns att köpa på Tradition i Göteborg . Dessvärre finns det inte
med i deras beställningssortiment som presenteras på hemsidan
(www.tradition.se). Jag har mailat och frågat varför, dock utan någon
respons.

På Wettergrens, även det i Göteborg, säljer de Saol + CD för drygt 250 :-.

Mattias Melin
mamle@wmdata.com