RE: Skrabbel på CD rom?

Melin, Mattias MAMLE@…ata.com
Ons. 26 januari 2000 12.46.14 +0100

På den lysande sajten http://www.gamesup.com/ <http://www.gamesup.com/>
finns det länkar till recensioner av Scrabble.
Överlag verkar den ha fått positiv kritik.

Jag vet dock ej om det finns på svenska, alternativt hur lätt det skulle
vara att "modifiera" den engelska versionen till en svensk.

Mattias Melin

WM-data eSolutions
Grafiska vägen 18
Box 14383
400 20 Göteborg
Tel: 031-733 11 46
Fax: 031-733 12 00
E-post: mamle@wmdata.com

Satt och surfade och upptäckte att mattel äntligen har kommit med en
Scrabble-sida.
Fast de kanske har haft den länge, vet ej. I vilket fall som helst så såg
jag att spelet
fanns på CD-Rom. Vet ngn ngt om det. Känner ngn någon som har det?
Jag ringde Mattel i Danmark och de kunde inte hjälpa mig alls.
Det finns tydligen ett som marknadsförs av Harsbro? "email-scrabble". Men
den
verkar "beige". Man vill ju ha orginalet?