Mera media

Stefan Diös pyas@…pnet.se
Fre. 12 maj 2000 22.27.23 +0200

Det är så många som ringer att jag knappt kan hålla reda på dem. Men i
morgon (lördag), samtidigt som SM startar, tror jag vi kan räkna med
reportage eller omnämnande i Aftonbladet, Metro (Stockholm plus troligen
Malmö plus kanske Göteborg) samt kanske Sydsvenskan, som vi väntat på så
länge. Radio Kristianstad var intresserade, men jag vet inte om de fick ut
någonting.

Återstår att se om någon reporter verkligen kommer till själva tävlingen!

I morgon kväll ska jag försöka meddela ställningen i SM efter första dagen,
samt förstås slutresultaten på söndag.

S Diös