tävlingssugen, nerdekad

birgitta landin blaenda@…e.com
Mån. 13 augusti 2001 01.51.15 -0700

Ovan en beskrivning av hur jag känner mig efter 6 veckors semester.

Allvarligt talat - jo jag tänker komma på BÖSeriet och försöka lura med
Lennart som spelare, men jag har ännu inte lyckats få honom att spela upp
och ner...

Och så det här med ned- och ner-.... visst godkänns nerdekad när neddekad
står och inga förbehåll anges i boken....??

Apropå höga poäng så lyckades jag i ett utomhusparti på Koster klå
SM-domaren med 542 mot 269. Rätt bra, eller hur? Jag rullade med VALSARE,
MERITERA och HaRNESK, plockade sedan ett antal lämpliga honnörer vid rätt
tillfällen osv...

hej hopp
birgitta

Send a cool gift with your E-Card