Re: Angående SM i Stockholm

Stefan Diös pyas@…et.se
Ons. 10 januari 2001 23.57.03 +0100

Jag håller med Lisa om att den lokal vi vet oss ha tillgång till bör bokas
snart åtminstone preliminärt. Skulle det senare visa sig att den andra är
lika bra eller bättre, och dessutom billigare, kanske vi har möjlighet att
ändra oss i mars.

Men jag skulle absolut vilja att datum för SM spikas långt före 1 mars,
helst redan nu i januari. Exakt lokal kan däremot vänta, som sagt.

Kan inte arrangörerna föreslå 2-3 lämpliga helger som passar dem själva
bra, och sen (t.ex. via listan) be de intresserade deltagarna säga vad de
tycker?

För den övriga delen av vårprogrammet tycks det nu stå klart att FEZ Cup
just nu inte kommer att arrangeras vare sig i Uppsala eller någon
annanstans. Vi hoppas att denna trivsamma sammankomst kan återuppstå inom
en snar framtid!

Då står fältet fritt för övriga arrangörer att hitta på något i februari
och/eller mars. Stockholm har redan anmält intresse, trots all planering
inför SM. Givetvis vore det roligare att kunna sprida tävlandet över ett
större geografiskt område, men vi ska ju inte begära det omöjliga. Om de
tilltänkta arrangörerna tittar lite närmare på tid och plats även för
detta, så kanske vi snart kan börja tråckla ihop ett vårprogram.

Heder åt Peter, Nils, Lisa, Greger, Johan och vilka det nu är som är
inblandade i allt detta! Och kom ihåg att nya arrangörer fortfarande är
mycket välkomna!

S Diös