RE: Göteborg Open 2001 + tanke

Ola Mikael Hansson unic@…h.se
Mån. 15 januari 2001 11.24.04 +0100

On Mon, 15 Jan 2001, Melin Mattias wrote:

> För mig personligen passar den 21/4 mycket bättre än 14/4 som i=
nte passar
> alls.
>
> En idé, som slog mig i detta nu, med att förlägga tävlingen u=
nder påskhelgen
> är att GothCon, ett av de större (1000+ deltagare)
> rollspels/brädspelstävlingarna, går av stapeln i Göteborg den=
 helgen. Inte
> omöjligt att det finns ett intresse för Scrabble spel bland
> GothCon-deltagarna. Bara en tanke...

En god ide tycker jag... ligger tdvlingen under GothCon kommer jag
antagligen att deltaga, da jag i sa fall ar uppe i Goteborg i alla
fall, annars inte.

/Ola Mikael

-------------------------|  \ _,           "Search for the unicorn in
   Ola Mikael Hansson    |   /*.\___        your heart, believe - and you
-------------------------|   ` ( __ )\      shall find true beauty!"
  unic@df.lth.se         |     (l  (l '