SV:_träningsproblem_i_Stockholm

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Mån. 9 december 2002 12.06.12 +0100

--0-1947638025-1039431972=:59292

 Hakan.Andersson@telenordia.se wrote:

>Tråkigt med den dåliga uppslutningen på träningarna
Jag kanske ska tillägga att jag inte tycker att uppslutningen har varit direkt dålig. Men eftersom det krävs i snitt tio betalande per gång, och vi sällan (aldrig?) varit fler än så, även om det varit några nya, icke-betalande, så räcker det med några få gånger med sämre deltagande för att det inte ska gå runt.
Lisa

Gratis e-mail resten av livet på: www.yahoo.se/mail
Busenkelt!
--0-1947638025-1039431972=:59292

<P>&nbsp;
<P>&nbsp;<B><I>Hakan.Andersson@telenordia.se</I></B> wrote:<BR><BR>&gt;Tråkigt med den dåliga uppslutningen på träningarna
<P>Jag kanske ska tillägga att jag inte tycker att uppslutningen har varit direkt dålig. Men eftersom det krävs i snitt tio betalande per gång, och vi sällan (aldrig?) varit fler än så, även om det varit några nya, icke-betalande, så räcker det med några få gånger med sämre deltagande för att det inte ska gå runt.
Busenkelt!
--0-1947638025-1039431972=:59292--