Årets sista träning i Stockholm

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Ons. 18 december 2002 21.26.56 +0100

--0-581661472-1040243216=:1461

I morgon, torsdag, är det årets sista träning på schacksalongerna. Det vore kul om många sluter upp, trots att det bara är några dagar till julafton.
Det är, tills vidare, också sista chansen att träna på schacksalongerna. Vi har sagt upp tiden till våren, eftersom det inte går ihop.

Tid: 18-23 (som längst)
Plats: Stockholms schacksalonger, Brännkyrkagatan 65, T-bana Mariatorget.
Medtag gärna penna och protokoll (kan skrivas ut på förbundets hemsida)
Kostnad: 40 kronor (obs! denna gång får även dem som kommer första gången betala 40:-).

Frågor? Ring mig på 640 96 76, alt 0739-26 18 14

Lisa

Gratis e-mail resten av livet på: www.yahoo.se/mail
Busenkelt!
--0-581661472-1040243216=:1461

<P>I morgon, torsdag, är det årets sista träning på schacksalongerna. Det vore kul om många sluter upp, trots att det bara är några dagar till julafton.<BR>Det är, tills vidare, också sista chansen att träna på schacksalongerna. Vi har sagt upp tiden till våren, eftersom det inte går ihop.</P>
<P>Tid: 18-23 (som längst)<BR>Plats: Stockholms schacksalonger, Brännkyrkagatan 65, T-bana Mariatorget.<BR>Medtag gärna penna och protokoll (kan skrivas ut på förbundets hemsida)<BR>Kostnad: 40 kronor (obs! denna gång får även dem som kommer första gången&nbsp;betala 40:-).</P>
<P>Frågor? Ring mig på 640 96 76, alt 0739-26 18 14</P>
<P>Lisa</P>
Busenkelt!
--0-581661472-1040243216=:1461--