artikel_ozon_cup_2

OLJELUND oljelund@…o.se
Tis. 26 februari 2002 22.15.18 +0100

------=_NextPart_000_0005_01C1BF13.12A3E7E0

Jaha, nu kan vi gotta oss =E5t uppm=E4rksamhet i pressen igen.=20

Detta st=E5r i tidningen "Mitt i Bromma" som delas ut idag i=20
hush=E5llen i Stockholm v=E4sterort:

http://home.swipnet.se/oljelund/scrabble/artikel_ozon_cup_2.jpg

N=E4rmast ofattbart roligt blev det idag n=E4r man ringde fr=E5n
TV4 och vill komma imorgon, den 27:e, till Borgargillet f=F6r att=20
g=F6ra en grej p=E5 Ozon Cup II och Scrabble. Man t=E4nkte sig en match =
mellan
reportern och mig i den v=E5ningsmilj=F6n. Detta =E4r inte helt =
best=E4mt =E4nnu
- bekr=E4ftelse kommer under f=F6rmiddagen i morgon. Snacka om reklam!!

=C5terkommer n=E4r jag vet mer

Peter O

------=_NextPart_000_0005_01C1BF13.12A3E7E0

[DEFAULT]