SV: Måste bara få vidarebefordra...

Patrik Öbrink vsg982s@…t.se
Tors. 17 januari 2002 22.03.44 +0100

Lisa Blohm
> ...detta som jag ramlade på av en slump (känner någon till denne Patrik
> Öbrink, för övrigt?)

Kul att vara ett "ämne" på skrabbel-listan - det är en ära! Förstår att det inte är så många här på listan som "bara" skrabblar som känner mig. Det kräver nog kombinationen skrabblare-ankist för att göra det, då jag är mer aktiv på ankism-listan än skrabbel-diton.

Jag är visserligen hängiven Scrabble-spelare, men på grund av min bostadsort och arbetssituation har det inte blivit av att jag deltagit i någon tävling - ännu är kanske bäst att tillägga!

Den där motionen hade jag nästan glömt bort själv. Jag skrev den nog mer för att göra reklam för spelet och förbundet än att jag verkligen trodde att den skulle bifallas på stämman. Den blev heller inte tillnärmelsevis så uppmärksammad som en motion jag skrev 1996 som till och med kommenterades på Sydsvenskans ledarsida! Men det är en helt annan historia och hör inte hemma på den här mailinglistan.

/Patrik