Skrabbel digest, Vol 1 #318 - 5 msgs

FARMIS Studievledare Farmis.Studievl@…u.se
Tors. 2 maj 2002 11.41.32 +0200

At 12:00 2002-04-30 +0200, you wrote:

>Vad tycker ni i förbundet att vi skall svara på detta? SM kom ju inte
>riktigt upp i diskussion på årsmötet.
>
>Jag har en tanke om att vi borde ha 3 dagars spel och då förslagsvis över
>pingst. 2 dagar skulle vara grundspelet och den tredje finaldag för de 4
>fyra bästa med semifinal och final i bäst av tre.
>
>/Nils

Hej,

Under pingst krockar det med DM i boule och vi är ju några som håller på
med både ock; om vi prioriterar boulespel är ju en annan sak ... Risken är
dock att pingst inte ger tre dagars ledigt i framtiden, när nationaldagen
blir helgdag så utgår kanske pingst.

För övrigt kan meddelas att Upsala Nya Tidning i början av veckan hade en
liten notis (TT-meddelande) om årets SM i Alfapet ...

Christina Ceder