*KVADDEL igen

Per Starbäck starback@…uu.se
Ons. 20 november 2002 21.48.22 +0100

Apropå ändringar mellan tryckningar så står det på mina webbsidor att
*KVADDEL från SAOL12.1 som togs bort i 12.2 finns kvar på
CD-versionen, och att detta är den enda kända skillnaden mellan
12.CD och 12.2, för i övrigt hann man föra in skillnaderna till 12.2
i CD-versionen.

Så har det stått länge, men nu när jag tittade på skillnader mellan
versioner av SAOL12 igen upptäcker jag att *KVADDEL inte alls finns
med på (min) SAOL12-CD!

Mina webbsidor far alltså med osanning. Anar nån varför? Har jag bara
klantat mig eller finns det fler versioner av CD:n och jag har fått
uppgiften från någon med en orättad version?

/*kvaddare