Möjliga SM-datum

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Tis. 22 oktober 2002 10.26.10 +0100

--0-805634353-1035275170=:41964

Efter en koll med Stockholms schacksalonger, ser det rätt bra ut med tänkbara SM-datum. Under april månad är det väl egentligen bara påskhelgen (19-20/4) som inte funkar. I och för sig en frestande tanke att alltid ha scrabble-SM under påsk, så kan det hela vid behov sprida ut sig både långfredag (hädiska tanke) och annandag. Men det är väl inte en realistisk tanke att alla vill låta scrabble gå före påskfirande. Är inte ens säker på att jag själv skulle vilja skippa påsk varje år det närmaste halvseklet.

Återstår följande helger, då schacksalongerna i nuläget är helt lediga (ett måste för oss):

5-6/4, 12-13/4, 26-27/4 samt 3-4/5.

Tyck till snarast på listan och kom helst med tungt vägande skäl till varför du ratar datum.

Sedan föreslår jag att om det fortfarande inte finns några arrangörer färdiga, spikar styrelsen snarast ett SM-datum.

Lisa

Gratis e-mail resten av livet på: www.yahoo.se/mail
Busenkelt!
--0-805634353-1035275170=:41964

<P>Efter en koll&nbsp;med Stockholms schacksalonger, ser det rätt bra ut med tänkbara SM-datum. Under april månad är det väl egentligen bara påskhelgen (19-20/4) som inte funkar. I och för sig en frestande tanke att alltid ha scrabble-SM under påsk, så kan det hela vid behov sprida ut sig både långfredag (hädiska tanke)&nbsp;och annandag. Men det är väl inte en realistisk tanke att alla vill låta scrabble gå före påskfirande. Är inte ens säker på att jag själv skulle vilja skippa påsk varje år det närmaste halvseklet.</P>
<P>Återstår följande helger, då schacksalongerna i nuläget är helt lediga (ett måste för oss):</P>
<P>5-6/4, 12-13/4, 26-27/4 samt 3-4/5.</P>
<P>Tyck till snarast på listan och kom helst med tungt vägande skäl till varför du ratar datum.</P>
<P>Sedan föreslår jag att om det fortfarande inte finns några arrangörer färdiga, spikar styrelsen snarast ett SM-datum.</P>
<P>Lisa</P>
Busenkelt!
--0-805634353-1035275170=:41964--