Vinn SM-finalen, drag 1-10

Anders Gronlund skrab@….com
Tis. 22 oktober 2002 10.27.51 -0700

Sånt här gillar jag, där man kan följa SM-vinnaren
drag för drag och se om man själv hade lagt bättre,
sämre eller samma. Av olika anledningar (mest pga
tidsbrist) har jag inte haft möjlighet att lämna någon
slags kommentar förrän nu. Men jag vill skriva
någonting och passa på att tacka de som har lagt ner
arbete med det, för jag vill att det återkommer.

Nu hade jag tid och möjlighet i helgen att följa drag
1-10 och visst tyckte jag att jag i lugn och ro t.ex.
såg det bättre läget för NIX, men i en riktig
tävlingsfinal, med tidspress, poängräkning, nerver och
vad som nu mer tillkommer, är det helt klart en helt
annan sak, och kanske hade jag inte sett NIX
överhuvudtaget.

Anders Grönlund