Svar pårullningsövning

Per Starbäck starback@…uu.se
Ons. 18 september 2002 12.38.26 +0200

Johan Rönnblom <jrblom@mtek.chalmers.se> writes:

> Hur då?

Eh, jag tror inte jag klarar av att förklara (eller knappt förstå) hur
jag tänkte fel. (NY)orDNING för 79 poäng (jag hoppas jag har räknat
rätt nu!) är bäst på alla sätt, men det anmärkningsvärda (LAG)äNDrING
är inte långt efter med 72 poäng.

/Per

P.S. Själv satt jag och försökte få ihop ALLERGI att lägga där det var
alldeles fritt efter ett högt placerat NICKEL häromdan, men det blev
förstås inget med det. Det blir lite frestande att samla till sånt
även när det är dumt eftersom det vore så ohyggligt cool att lyckas.