Måndagsskrabbel i Stockholm?

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Tis. 14 januari 2003 22.08.17 +0100

--0-1446354207-1042578497=:69555

Som tidigare har antytts, blir det inga skrabbelträningar på Stockholms schacksalonger under våren, eftersom det hela inte går ihop ekonomiskt. Birgitta med flera har frestat med spelkvällar på restaurang Rosenhof.

Nu har ett annat möjligt alternativ dykt upp. Det skulle i så fall innebära spel måndagskvällar, cirka 18-22, i Midsommarkransen i en lokal där det samtidigt även brukar spelas ishockeyspel och schack. Troligen skulle detta vara gratis - eller åtminstone mycket billigare - än schacksalongerna. Kafé finns.

Eventuellt kan vi även få tillgång till en lokal vid Östermalmstorg, men där vet jag ännu inga detaljer.

Inget är klart med lokalen i Midsommarkransen, men jag ska dit och titta på den nu på måndag. Den som vill följa med får gärna höra av sig. Från er andra - särskilt ni som brukar spela på schacksalongerna - skulle jag gärna vilja höra om Midsommarkransen måndagskvällar är ett alternativ. Förslagsvis skulle vi i så fall ha organiserat spel varannan vecka.

Lisa

Gratis e-mail resten av livet på: www.yahoo.se/mail
Busenkelt!
--0-1446354207-1042578497=:69555

<P>Som tidigare har antytts, blir det inga skrabbelträningar på Stockholms schacksalonger under våren, eftersom det hela inte går ihop ekonomiskt. Birgitta med flera har frestat med spelkvällar på restaurang Rosenhof.</P>
<P>Nu har ett annat möjligt alternativ dykt upp. Det skulle i så fall innebära spel måndagskvällar, cirka 18-22, i Midsommarkransen i en lokal där det samtidigt även brukar spelas ishockeyspel och schack. Troligen skulle detta vara gratis - eller åtminstone mycket billigare - än schacksalongerna. Kafé finns.</P>
<P>Eventuellt kan vi även få tillgång till en lokal vid Östermalmstorg, men där vet jag ännu inga detaljer.</P>
<P>Inget är klart med lokalen i Midsommarkransen, men jag ska dit och titta på den nu på måndag. Den som vill följa med får gärna höra av sig. Från er andra - särskilt ni som brukar spela på schacksalongerna - skulle jag gärna vilja höra om Midsommarkransen måndagskvällar är ett alternativ. Förslagsvis skulle vi i så fall ha organiserat spel varannan vecka.</P>
Busenkelt!
--0-1446354207-1042578497=:69555--