NI cup och ABC cup

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Mån. 20 januari 2003 10.14.48 +0100

--0-939559227-1043054088=:28321

Hm, eftersom nu NI cup blir av, troligen den 16 februari, och Fez den 8-9 mars, ser mina planer på en ABC den 23 februari ut att göra det lite väl turneringstätt - särskilt som alla turneringar går i Stockholm/Uppsala.

Eftersom jag tidigare har talat om en ABC strax före SM, så skjuter jag fram ABC. April ser fortfarande lite tajt ut för min del och nytt preliminärt datum blir i stället söndag den 30 mars. Försöker att komma med ett definitivt besked i veckan.
Lisa

Gratis e-mail resten av livet på: www.yahoo.se/mail
Busenkelt!
--0-939559227-1043054088=:28321

<P>Hm, eftersom nu NI cup blir av, troligen den 16&nbsp;februari, och Fez den 8-9 mars, ser mina planer på en ABC den 23 februari ut att göra det lite väl turneringstätt - särskilt som alla turneringar går i Stockholm/Uppsala.</P>
Busenkelt!
--0-939559227-1043054088=:28321--