SV: pingvin

Stefan Diös pyas@…et.se
Tors. 6 mars 2003 17.52.51 +0100

Per S / Niklas R:

>Kom sen och säg att 968 poäng i ett drag inte skulle bli något slags rekord,
>eller flera.

Nej, men jag kan säga att om ni som inte var med förra året följer denna länk:

http://www.mtek.chalmers.se/~jrblom/misc/rekord.html

så får ni se lite poängsummor värda att skriva hem om. Och det kan vi tacka
den enastående Johan Rönnblom för. (Ni som var med för ett år sen har sett
det förut, men nu är slutpoängen sänkt pga nya poängvärden på brickorna.)

Vad jag vet har detta parti ännu inte spelats på onlinesajten eller i någon
tävling. Men håller vi på tillräckligt länge, så... Det kan väl inte vara
svårare än att få en apa att skriva Svenska Akademiens ordlista.

S Diös