Upppackad cd

Per Starback starback@…g.uu.se
Ons. 13 oktober 1999 10.10.37 +0200

Jag har hittat ett fel i SAOL-cd:n. Förutom det korrekta "uppackad"
finns på cd:n även det felaktiga "upppackad".

Detta tycks vara ett enstaka fel - det finns i alla fall inget annat
ord med trippelbokstav på cd:n - men det är ändå lite oroväckande
tycker jag. Vad vi har hört tidigare har "de flesta av andra
tryckningens korrigeringar" gjorts till cd:n, men detta är inte ett
kvardröjande fel från förstatryckningen, för där finns det inte. Ej
heller i tredje. För säkerhets skull vore det intressant om någon med
andratryckningen av SAOL12 kan kolla om felet finns där (eftersom jag
tror att den tryckningen kom ungefär samtidigt som cd:n). Det står
mellan "uppordning" och "upprabblad".

/Ppper