Vad händer i Malmö ?

Stefan Diös Pyas@…pnet.se
Thu, 7 Oct 1999 14:46:15 +0200 (MET DST)

Jo, i Malmö händer det att det är en (dryg) vecka kvar till Vokalpokalen
16-17 oktober. Till dags dato är tolv spelare anmälda, med visst hopp om
ytterligare ett litet antal som inte har bestämt sig ännu. Det gör att
startantalet ser ut att bli ungefär lika stort som de senaste åren. Om det
blir nödvändigt att ändra tävlingslokal hoppas jag kunna meddela de anmälda
i början/mitten av nästa vecka.

En träningsträff, både för nybörjare och erfarna tävlingsspelare, kommer att
ordnas i Malmö på lördag den 9 oktober. Den som är intresserad av denna
träning men som ännu inte har fått information ombedes kontakta mig på
epostadress <pyas@swipnet.se>. Samma sak gäller tävlingen påföljande helg.

Välkomna!

S Diös