SM-anmälan mm

Stefan Diös pyas@…pnet.se
Tors. 13 april 2000 01.55.02 +0200

I dagarna (just i skrivande stund råkar det vara natt) har ett utskick
sänts ut till alla registrerade medlemmar i Svenska Scrabbleförbundet. Det
innehåller en kallelse till årsmöte, styrelsens handlingar samt en hel del
annan intressant information. Det innehåller också en inbjudan till årets
SM, som spelas i Malmö den 13-14 maj; vilket innebär att ni kan sätta igång
att anmäla er till över- och undertecknad. Läs mer på inbjudningslappen.

Inbjudan har också sänts till ett antal personer som just nu inte är
medlemmar i förbundet. Om du vill ha en inbjudan och inte har fått den i
brevlådan senast på fredag i denna vecka (14 april), så hör av dig till mig
så fort som möjligt så ska jag se till att den kommer (om den inte redan är
på väg). Ange din postadress om jag inte redan har den.

Jag både hoppas på och räknar med ett stort och brett SM denna gång,
troligtvis den största tävling vi någonsin arrangerat. Särskilt uppmuntrar
jag, med risk för att bli tjatig, alla nybörjare, lågt rankade och/eller
orutinerade spelare att ställa upp. Ni kommer att möta mängder av glada och
trevliga scrabblare, däribland motståndare både av er egen spelstyrka, som
ni har en chans att göra bra resultat mot; och bättre, som ni om inte annat
kan skaffa er nyttig erfarenhet mot. Hur kul som helst kommer vi att ha!

Välkomna till Malmö!

S Diös