Göteborg Open

Anders Gronlund skrab@…hoo.com
Tis. 14 mars 2000 13.37.22 -0800

Det börjar bli dags att anmäla sig till Göteborg Open
den 8-9 april. Den nya lokalen ligger inte särskilt
långt från Olof Siverbos bostad, och det kommer
troligtvis att bli gemensam avmarsch därifrån för alla
som hittar till Olof men som känner sig osäkra på att
hitta den nya lokalen, som ligger på Chalmers
studenthem, Gibraltargatan (buss nr 51, hållplats
Mossen). Närmare beskrivning ges till alla som är
intresserade av det. Eftersom jag får betala lite
pengar för att hyra lokalen (det är nämligen dåligt
med bra "gratis-lokaler" i Göteborg) tänkte jag att
turneringsavgiften ska vara 50 kr, och läsk ingår
inte, utan det köper man själv. Men det finns en bra
affär i samma hus, där det kan köpas Coca-Cola och
allt annat som behövs. Jag hoppas att den höjda
avgiften inte avskräcker dig från att anmäla dig.

Anders Grönlund
skrab@yahoomail.com