Scrabbleträff i Stockholm

Nils Berner nibe06@…banken.se
Mån. 1 oktober 2001 12.48.05 +0200

Hej scrabblare!

Jag tänker anordna en scrabbleträff på torsdag 11/10 i nästa vecka. Halvsjutiden hade jag tänkt. Det är dags att börja ladda för AX Cup.
Jag bor numera på Torsgatan 48B, som ligger i korset S:t Eriksplan/Torsgatan med en 7-11-butik i huset. 3:ans buss stannar precis utanför min port. Vi har ingen portkod, men väl porttelefon. Tryck på
Berner, men gör det distinkt annars funkar det inte alltid. Funkar det ändå inte och ni begagnar mobilnummer så ring.
Jag har många klockor men få spel (1), så om vi blir flera än 3 så måste någon ta med sig bräde. För att kunna dimensionera eventuell förtäring och styra upp det här med brädena så vill jag ha
intresseanmälningar. Mina telefonnummer är 08-653 27 66 (hem) samt 0706-774858. Välkomna!

/Nils
.