Påminnelser

Stefan Diös pyas@…et.se
Ons. 10 oktober 2001 08.55.29 +0200

Som tidigare meddelats spelas Konsonantcupen i Malmö den 20 oktober. Det är
en tävling som bara är öppen för nya och lågt rankade (högst 1000 poäng)
Scrabblespelare. Ett utmärkt tillfälle att testa tävlingsmiljön för första
gången under trivsamma och lugna förhållanden!

Jag skulle vilja påminna alla hugade deltagare om att föranmäla sig till
mig (pyas@swipnet.se) så snart som möjligt. Det är viktigt att jag får ett
hum om startantalet. Det påverkar vilken spellokal som ska användas,
alternativt att tävlingen kan ställas in om inte tillräckligt många vill
vara med.

Rensa alltså kalendern för den 20 och styr kosan till Malmö! Om du inte har
fått en inbjudan med närmare information, eller om du har tappat bort den,
så hör av dig till mig.

Jag påminner också om att Scrabbleträningen i Malmö nästa vecka är flyttad
till torsdagen den 18 oktober. Alla är välkomna, särskilt nya spelare, och
alldeles särskilt deltagare i Konsonantcupen. Även här kan närmare
information fås från undertecknad.

Välkomna!

S Diös