Anmälda till AX Cup + träning 22/10

Nässén Greger grnas@…a.com
Sön. 14 oktober 2001 23.14.14 +0200

Tio har nu anmält sig till AX Cup i Sthlm den 27/10, men det finns plats för fler:

Nils B, Peter O, Greger N, Johan Blixt, Johan Berner, Lisa B, Ingegerd B, Birgitta L, Susanne K och Stefan D. Troligen kommer även Olsson.

Med lite kort varsel (men kanske välbehövligt) inbjuder jag till *träning* hemma hos mig måndagen 22 oktober kl 19.00. Anmäl dig på grnas@wmdata.com, eller tfn 08-7887993 (dagtid) resp. 08-6567077 (kvällstid). Min adress är Orvar Odds väg 5, portkod 7910. Jag fixar lite tilltugg av vegetarisk typ och dryck.

Med vänlig hälsning
Greger Nässén