From: "Stefan Diös" <pyas@swipnet.se>
To: <skrabbel@stp.ling.uu.se>
Sent: Friday, October 19, 2001 5:28 PM
Subject: Tji cup!

Tyvärr måste jag meddela att Konsonantcupen, nybörjartävlingen i Malmö som
skulle ha spelats i morgon den 20 oktober, har ställts in pga för få
anmälningar.

I stället satsar vi på Vokalpokalen, som är öppen för alla spelare, den
17-18 november. Inbjudan sänds ut under nästa vecka och kommer bl.a. att
finnas tillgänglig på AX Cup i Stockholm.

Välkomna!