Scrabble på TV!

Niclas Hjelm niclas_hjelm@…il.com
Sön. 2 september 2001 12.10.54 +0200

<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>J: "Ja du&nbsp;Berner, idag skall vi lära oss att spela Scrabble"</DIV>
<DIV>N: "Ja Berner, vi börjar med att öva rullningar."</DIV>
<DIV>J: "Just det&nbsp;Berner. En rullning är ett drag&nbsp;där man lägger ut alla sju brickor man har på hand i ett och samma drag.&nbsp;Om man har bökstäverna EEILLRS på hand kan man få in rullningen SERIELL..."</DIV>
<DIV>N: "Men det går lika bra med SELLERI..."</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>/Niclas Hjelm&nbsp; </DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>