SV: Höstturnering?

Lisa.Blohm lisa.blohm@….com
Ons. 7 augusti 2002 22.57.17 +0200

Nils E skrev:
Jag
> bara väntar på att få möta de här namnen man ser på ratinglistan. Var är ni?

Jag har försökt flera gånger att testa spelet, men tyvärr utan framgång. Får bara meddelandet att "Applet har startats" och grå rutor, som "aldrig" (mitt tålamod är nu inte världens största) förändras. Någon med liknande problem? Lösning?

Apropå billig (gratis) tävlingslokal får jag tillgång till en sådan i samband med flytt nu till helgen. Det finns en föreningslokal i det nya område jag flyttar till (Björkhagen, tar max 20 min från centralen med t-bana). Har bara tittat på den lite snabbt, och den är inte lika bra (mindre rymlig och mindre fin) som Peters gamla eller den Greger och Johan har för tvåbokstavscuperna. Men funkar definitivt för åtminstone tolv deltagare. Även om jag själv inte kommer att arrangera några turneringar i höst, kan jag naturligtvis boka lokalen åt andra hugade.
Lisa