Re: Höstturnering?

Nils Eriksson nilseriksson@…il.com
Tis. 6 augusti 2002 06.59.30 +0200

------=_NextPart_000_786d_3f55_64d1

Ja, nu är ju ingenting klart med tv4 vill jag påpeka så att det inte sker
några missförstånd. De har visat intresse. Ungefär på den nivån är det. Och
får jag inte vad jag vill ha så blir det kanske inte av över huvud taget.
Det är ju ganska kul att ha det på sin egen server... Den dagen jag lämnar
bort det kommer det kännas som för min egen mor när jag flyttade hemifrån.
Fy fan, blir sorgsen så fort jag tänker på det. Ja, men i alla fall.. Jag
bara väntar på att få möta de här namnen man ser på ratinglistan. Var är ni?
Det var ju för att få möta er som jag började med detta
vansinnesprojektet... Inatt har jag  uppfunnit ett ratingsystem (ursäkta om
det låter pretentiöst), speciellt utvecklat för Scrabble. Så det blir lite
fajt liksom.
Nä, nu är klockan snart 07, man borde ge sig med programmeringen och gå och
lägga sig... Ha det så gött allihop och kom ihåg att i den mest ensamma
stund finns det alltid nån som vill spela Scrabble ;)

-- Nils E

>Och det ofattbara coola är att TV4 tänker köpa hans applikation och >lägga
>upp den på sin site. Efter att ha sett vad det gjorde för >Othello, så
>väcks mina förhoppningar rejält.

>För övrigt anser jag att en turnering i Scrabble bör avhållas snarast.

>/Nils

>From: "OLJELUND" To: "Scrabblelistan" Subject: Höstturnering? Date: Thu, 1
>Aug 2002 20:31:44 +0200
>
>Hej
>
>Börjar bli sugen på att få stryk av Er igen - kan man tänka sig en
>höstturnering i september? Jag beklagar att jag inte har samma möjligheter
> [...]

På MSN hittar du det roliga, intressanta och användbara på internet:
http://www.msn.se

------=_NextPart_000_786d_3f55_64d1