From: "Nils Berner" <nibe06@handelsbanken.se>
To: "OLJELUND" <oljelund@chello.se>
Cc: <Lisa.blohm@tt.se>
Sent: Monday, January 07, 2002 4:11 PM
Subject: Re: Datumförslag för OZON CUP II

Är det Lisa som varit framme och inte ville att det krockade med OS? Personligen tycker jag 16/2 skulle vara bäst. OS-sändningarna startar inte för framåt kvällen och det är väl ändå bara Nordisk
Kombination den dagen.

Nils

                    "OLJELUND"
                    <oljelund@chello.se        To:     "Scrabblelistan" <skrabbel@stp.ling.uu.se>
                    >                          cc:
                    Sent by:                   Subject:     Datumförslag för OZON CUP II
                    skrabbel-admin@stp.
                    ling.uu.se

                    2002-01-07 15:38

Hejsan allihop....

..hoppas att Ni haft trevliga helger.

Dags för djuren att röra på sig......

Nu tänkte jag fråga Er om datum för OZON CUP II. Kan vi ta det så tidigt som lördag 2:a februari?  Hur många av Er kan då? Orsaken till detta tidiga datum är ju krocken med OS. Om detta inte går kan
vi kanske spika lördag 2 mars, 9 mars eller 16 mars? Vad tycker Ni?

Ser mycket fram mot Era svar

Peter Oljelund

GREETINGS from OLJELUND

Website----> http://www.oljelund.nu