Datumförslag för OZON CUP II

Lisa Blohm lis@…niff.tt.se
Mån. 7 januari 2002 16.23.41 +0100

Jag tycker att det vore bra med en turnering så snart som möjligt,
förutsatt att det inte minskar deltagarantalet. Även för min del kan OS
få stryka lite på foten för Ozon cup, särskilt som det tycks som om 2/2
är ett dåligt val för mpnga.
Lisa
(Återkommer i kväll med rapport från journalisttävlingen. Jag vann
efter en jämn final mot Birgitta)

oljelund@chello.se,Nasta skriver: