Från: lis@fc-mg-sniff.tt.se [mailto:lis@fc-mg-sniff.tt.se]
Skickat: Thursday, January 10, 2002 9:02 AM
Till: nibe06@handelsbanken.se
Kopia: skrabbel@stp.ling.uu.se
Ämne: Re: Möte om SM?

Nu har jag visst blandat ihop saker igen. Humlehof är nog inget vidare
alternativ, eftersom det ligger på Folkungagatan. Ursäkta. Bättre att
du bestämmer något i stället. Och blir det bara folk från fokusgruppen
som kommer kan vi ju bara ta första bästa ställe.
Lisa

nibe06@handelsbanken.se,Nasta skriver: