Ny turnering i Stockholm?

Lisa Blohm lisa.blohm@…se
Mån. 30 september 2002 11.09.53 +0200

Håller med om att det vore kul med en årlig tävling på borgargillet,
förutsatt att intresset är så stort som det är nu, så att
anmälningsavgiften inte blir för hög. Det blir ju annars bara två
turneringar i höst, så en till finns det nog definitivt sug efter.
Framöver vore det väl dock inte så pjåkigt om den här turneringen kan
ligga lite tidigare på hösten, så att vi dels slipper "krockar" (kanske
kan intresset för Vokalen i Malmö minska lite bland stockholmarna av en
Sthlmsturnering i november?), dels får turneringar lite tidigare på hösten.
Men jag är som sagt var för.
Lisa
(Obs, Peter, kan inte garantera att jag själv spelar i år).

starback@ling.uu.se skriver: