Scrabble-sajtenstämdavMattel.

JohanRönnblom jrblom@…almers.se
Tis. 1 april 2003 01.46.42 +0100

Stefan Diös wrote:

> I så fall antagligen i Storbritannien. I USA är det ett annat företag
> (Hasbro) som har rättigheterna.

Det hade varit en rimlig hypotes tycker jag också, om det inte tydligt och
klart stått Mattel Inc, USA i brevet på Nils sida.

Till Nils: Jag tycker nog det verkar klokt att ta det ganska lugnt, svara på
brevet och försöka förklara hur det ligger till. Med lite tur kanske de tar
lite vett till sig och du kanske till och med får en ursäkt, det är nog
mycket möjligt att det är någon på något litet kontor i USA som fått för
sig att driva detta och att det finns vettigare människor i företaget som
man kan få lite hjälp av.

--
  /Johan Rönnblom

Information om listan