DetaljerGöteborgOpen

JohanRönnblom jrblom@…almers.se
Tors. 10 april 2003 22.22.43 +0100

Hej!

Detta går till scrabblelistan samt direkt till er som anmält er.

I inbjudan stod som starttid tidigast 10.00. Nu blir det så att vi börjar
med en regelgenomgång 10.20 där speciellt de som inte tävlat tidigare bör
vara med, och så försöker vi komma igång med själva spelet 10.40.

Tävlingen kommer att avgöras i sex ronder med lottning enligt monradsystem.
Eftersom vi i nuläget är elva startande innebär det att några alltså bara
får spela fem matcher, om det inte dyker upp eller försvinner någon i sista
stund.

Paus för lunch får bli antingen mellan rond 2 och 3 eller mellan rond 3 och
4, det tänker jag låta deltagarna avgöra. I vart fall ska tävlingen bli
klar i god tid innan kl 20 även om jag inte vågar ge någon ny sluttid.

Jag ska fixa lite fika och så, det finns även en liten närbutik på våningen
ovanför lokalen som har öppet.

Detaljerad vägbeskrivning: Hållplatsen Mossen kan nås med buss 51. Buss 40,
41 och 60 stannar på hållplatsen Pilbågsgatan som är en hållplats bort, ett
par hundra meter bara. Gibraltargatan 82 är ett av de två höga röda hus som
vetter mot Gibraltargatan mittemot en idrottsanläggning som heter Fysiken.
Man kommer enklast in i själva tävlingslokalen genom en dörr som går ut mot
Gibraltargatan, närmast det norra hörnet (det är tre ingångar åt det hållet
och det går att missa att denna ingång finns om man kommer från fel håll).

Anmälda just nu är:

Stefan Diös
Björn Söderström
Jonathan Söderström
Anders Grönlund
Olof Siverbo
Nils Eriksson
Nils Berner
Elisabeth Claezon
Mikael Karlsson
Mikael Hallberg
Johan Rönnblom

Om någon har behov av att kontakta mig i sista stund så kan jag nås på
0704-791136

Varmt välkomna på lördag!

--
  /Johan Rönnblom