Ratingen (Var: Blindlas)

Björn Söderström knipslug@…il.com
Fre. 18 april 2003 12.29.56 +0100

Du kan väl förklara för en dummerjöns som mig vad poängen med det nya
systemet skulle vara? Det låter ju bra och smidigt att du har räknat ut
allt, så att det inte blir några glapp, och visst kan man ändra. Den som är
bäst vinner väl ändå i längden. Hur skiljer sig systemen åt?

Björn

>Det blir säkert roligt. Kanske är det t.ex. kontroversiellt att jag
>vill slänga det gamla helt. Istället för att bygga vidare på aktuell
>rating enligt det gamla systemet vid bytesögonblicket så har jag
>räknat om varenda tävling från 1994 som om vi hade använt mitt förslag
>redan från början istället. "Den som kontrollerar det förflutna,
>kontrollerar framtiden."

MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*