  From: Niklas Elmefjall
  To: Information om listan
  Sent: Wednesday, April 23, 2003 12:46 PM
  Subject: Elmis tippar Pers tia 2003

  Mors!

  Per, du är för skojig. Sånt här älskar jag! =)

  Himla klurigt att få till en vettig lista. Jag satsar lite på mig själv medan bröderna Berner inte får mina tips. Kanske kan Nils B därför vinna utan press? ;-) Nä, i år blir det en ung vinnare. Allas vår Skejtarn dominerar fullkomligt, utom i första matchen då han får stryk av undertecknad, hihi.

  Nån måste ju vara först så här kommer mitt tips:

  1. Björn Söderström
  2. Johan Rönnblom
  3. Stefan Diös
  4. Lisa Blohm
  5. Henrik Fröjmark
  6. Birgitta Ländin
  7. Håkan Andersson
  8. Niklas Elmefjäll (!!)
  9. Olof Siverbo
  10. Nils Eriksson

  Reserver:
  11. Nils Berner
  12. Johan Berner
  13. David Holmberg
  14. Claes Gejrot
  15. Greger Nässén.

  Er andra beklagar jag att jag inte fick med. Ni kan ju trösta er att jag ofta tippar uselt.

  /Niklas "Elmis" Elmefjäll