Mer spelmåste finnas?!

Nils Berner nibe06@…banken.se
Mån. 28 april 2003 11.43.17 +0100

Denna nonchalans! Det jag sa var att jag har 6-8 obrutna spel av gammalt fabrikat. Jag tar med dessa på lördag. Ligger det inte en massa spel och skräpar på schacksalongerna?

/Nils

                    "Blohm, Lisa"
                    <Information om listan        To:     <Information om listan>
                    icin.se>                     cc:
                    Sent by:                     Subject:     Mer spel måste finnas?!
                    Information om listan
                    ling.uu.se

                    2003-04-28 10:31

Hej,
det har varit lite klent gensvar på mitt utskick om var förbundets alla
spel håller hus. Vet att någon/några har varit i kontakt med Diös, men
jag vill gärna ha mail till mig om hur det ligger till. Även Nils B får
gärna skicka ett mail (jag har glömt exakt vad du sade...).
- Nya, oöppnade spel
- Nya, öppnade
- Gamla, oöppnade
- Gamla, öppnade
Inventeringen gäller även er som inte bor i Stockholm.