Akut efterlysning av pennor till SM

Blohm, Lisa lisa.blohm@…edicin.se
Mån. 28 april 2003 15.15.20 +0100

Hej,
ett tidigare löfte från en tilltänkt sponsor om pennor till SM har
tyvärr dragits tillbaka. Visserligen är det ju inget stort besvär för er
som ska spela SM att ta med sig en penna, men erfarenheten är att många
ofta inte har dylika skrivdon med sig, och därför behöver det finnas en
rejäl bunt på plats. Jag undrar därför om någon har en välvillig
arbetsgivare som kan tänka sig att sponsra med pennor. Helst skulle vi
ha ett 80-tal, men alla pennor behöver ju inte komma från samma ställe,
så även mindre pennbuntar mottas tacksamt (mitt eget hem är av ngn
obegriplig anledning nästan helt pennlöst, så det är ingen större idé
att leta där). Tyvärr är det för sent att få med sin logga på
SM-affischen som tack, men det företag som vill ha någon form av reklam
i lokalen får givetvis det.
Jag kan samtidigt påpeka att det är okej att använda miniräknare på SM,
om någon skulle vilja det. Det får man dock ta med själv.