Mycket fin artikel!

Niklas Elmefjall niklas.elmefjall@…am.com
Ons. 30 april 2003 10.24.08 +0100

Jaha. Jag som trodde det ar en förkortning av Kalamazoo...

Eller det där skumma frågespelet:

http://helgo.net/fika/Kazoo_2dTP

Men när du säger det så, så klingar en klocka långt bak. Det är en sån som
ser ut som en blandning av en varmkorv med bröd och en kanot va?

/Elmis - varken musiker eller vävare, dessutom vattenskygg...

"Bjrn Sderstrm" <Information om listan>
2003-04-30 09:07