	Från: Ringdahl Niklas [mailto:Information om listan]
	Skickat: den 30 april 2003 12:29
	Till: Information om listan
	Ämne: SV: Mycket fin artikel!

	Instämmer med alla andra, trevlig artikel!

	Jag tog tillfället i akt och höll ett kortare föredrag på jobbet idag. Ämnet var "Kan man tävla i Scrabble?" och ca 15 pers lyssnade och tog en bit sockerkaka. Det blev många nyfikna frågor och en gemytlig fikastund, och kopior på artikeln delades ut.

	- Niklas