Pers tia 2003

JohanRönnblom jrblom@…almers.se
Ons. 30 april 2003 17.44.56 +0100

Hej!

Här kommer mitt tips. Som synes är tipset grundat på tre principer:
a) Ego-principen: Precis som Birgitta tippar jag självklart mig själv som
vinnare
b) Principen om att ratingen nog ändå inte är helt missvisande
c) Struts-principen ("mysko personer som spelar på nätet och som jag inte
känner kan inte vinna SM")

Den uppmärksamme kanske också undrar över min åttondeplacering, den går väl
kortfattat ut på att Olsson helt oväntat dyker upp från sitt hemliga
kommunistiska träningsläger, vinner alla lördagens matcher, men av någon
anledning går betydligt sämre på söndagmorgonen.

1 Johan Rönnblom
2 Nils Berner
3 Birgitta Ländin
4 Stefan Diös