Apropå saknade medlemsuppgifter (berör bara förbundsmedlemmar)

Blohm, Lisa lisa.blohm@…edicin.se
Tis. 5 augusti 2003 11.26.53 +0100

Medlemslistan till Sverok är nu komplett (hoppas jag) och ivägskickad.
Ni medlemmar i Scrabbleförbundet som kommer tillbaka från semester och
först nu ser mitt mail om saknade medlemsuppgifter, behöver alltså inte
skicka dem till mig.
Jag vill också framföra ett tack till den minoritet medlemmar som läste
meningen om att jag även ville ha samtliga medlemmars telefonnummer (jag
inser förstås att många inte har läst sin mail på länge, men det var
ändå förvånansvärt få som hörsammade det där med sina telefonnummer...).
Men eftersom jag redan har varit på jobbet i dryga två veckor, tillåter
jag mig att vara lite gnällig...
Lisa

Information om listan