SM

Pontus F pontusf@…il.com
Fre. 15 augusti 2003 02.15.21 +0100

>From: Johan Rönnblom <Information om listan>
>To: Henrik Fröjmark <Information om listan>,   <Information om listan>,
>Information om listan
>Subject: Re: SM
>Date: Fri, 15 Aug 2003 00:25:14 +0100

>Jag har en del funderingar kring detta med deltagarbegränsningar och hur
>det
>i så fall ska ske. Det är ju svårt att sia om hur stort intresset blir, men
>om vi spekulerar kring en fortsatt ökning så är jag tveksam till om vi
>verkligen vill ha ett SM med 150 personer. Personligen tycker jag att det
> [...]

Jag tycker att vore bra med kvaltävlingar i de städer där intresset är
'tillräckligt' högt. På så vis kan även personer som bor i städer där det
inte hålls så mycket tävlingar en möjlighet att komma med, vilket verkar
väldigt, väldigt svårt med ovanstående system...

/Pontus Fernström

Hitta rätt köpare på MSN Köp & Sälj http://www.msn.se/koposalj

Information om listan