Resplanering Dazumal

HenrikJonés henrik.jones@…sv.se
Tis. 26 augusti 2003 16.34.48 +0100

Hej alla blivande kombattanter! Det börjar bli dags att samordna
transporterna för oss som inte har hemmaplan. Det mailades lite om saken
för några veckor sen, men då blev väl inget definitiv bestämt?

Om jag har räknat rätt är vi 15 st som åker till/från Stockholm/Uppsala.
Dessutom har jag hört ryktas att hr Diös tänker följa med i Uppsalabilen
på hemvägen. Som därmed alltså är full? (Nicklas, Henrik, Mia, Stefan???)

Vilka tänker åka bil i övrigt och hur många medpassagerare kan de ta? Jag
avstår helst av flera skäl men om det kniper kan vi ta min bil (En Opel
Astra -01). Det blir om inte annat billigare än att hyra, 100 spänn per
skalle om vi blir fyra är en fair deal för mig.

Jag har inte gjort några detaljkollar på alternativa kommunikationer, men
enligt Greger såg det besvärligt ut att hitta ett tåg med avgång efter 21.

/Henrik