SV: Resplanering Dazumal

Henrik Fröjmark henrik@…e.com
Ons. 27 augusti 2003 10.06.25 +0100

Som Greger säger så åker jag från Uppsala till Linköping i bil över söndagen och stannar i Stockholm för att plocka upp morbror Diös och Greger. På vägen hem, om jag har förstått rätt åker Greger och Björn Söderdtröm med till Stockholm medan Stefan fortsätter till Malmö. Rätt, fel?
Hur som helst har jag definitivt två platser i bil från Uppsala/Stockholm till Linköping och förmodligen två, kanske en plats på tillbakaresan.

Med fem i bilen borde det röra sig om ungefär en dryg hundralapp per person. Intresserade?

/ Henrik Fröjmark
--
Sign-up for your own personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup

CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search
http://corp.mail.com/careers

Information om listan