DAZUMAL-info

Mårten Björkman marten.bjorkman@…no.com
Fre. 29 augusti 2003 14.50.37 +0100

Hej alla,

Inte många dagar kvar nu.

Tävlingen börjar som ni alla vet klockan 11.00. Jag kommer att finnas i
lokalen från 10.00, eftersom det antagligen är svårt att exakt pricka in
restiden för utsocknes.

Basement ligger mellan Steve's Coffee och Kikkobar på Ågatan i Linköping.
Närmaste parkering är antingen parkeringshuset Baggen på Klostergatan, eller
utomhusparkering vid St:Larskyrkan. Hela Ågatan är avstängd för motortrafik.
Närmaste bushållplats är Kungsgatan (en hållplats och knappt 200 meter från
järnvägsstationen)

Telefonnumret till lokalen är 013-145700. Mitt mobilnummer är 0704-377164.

Mat kan ordnas på plats om någon är intresserad men jag måste i så fall veta
det i förväg eftersom restaurangen inte öppnar förrän 20.00 i vanliga fall.

Hoppas att ingen får några problem att dyka upp nu i sista stund.

mvh,

Mårten

Information om listan