Gillet Cup III närmare Dig.....

Peter Oljelund peter.oljelund@….com
Tis. 2 december 2003 06.00.49 +0100

Hejsan alla

Gillet Cup III kryper närmare inpå, vi har åtminstone kommit in på samma månad som detta arrangemang utkämpas. Läget ser jättebra ut och inga avhopp har hittills skett - tre reserver finns i nuläget. När vi skakat av oss mindre viktiga traditioner som julhelg är jag säker på att många vill spela av sig sovlet och stillasittandet, därför funderar jag på att - stärkt av Lisas förslag som jag fick häromdan - låta alla spela 8 matcher. Mastigt men härligt och nyttigt.  Nu finns det både uppdaterad turneringsöversikt i xls, gästbok och en våningsskiss med grupplaceringar och allmän orientering på http://gilletcup.oljelund.net

När vi närmar oss ännu mer: Alla ni i Stockholm som har förbundsspel hemma - ta kontakt med mig Information om listan  eller 070-403 41 48

Behöver 16 st

/Peter O

        G R E E T I N G S

**** http://www.oljelund.net ****