trettondagjournalist

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Mån. 8 december 2003 11.43.59 +0100

Tur att någon har koll på datumen... Ursäkta min förvirring, det är givetvis Birgitta ni ska lita på (utom när hon lägger URKO på brädet.... ;).
Lisa

<Information om listan> wrote:

Enligt mina noteringar kommer trettondagen även nästa år att infalla den 6 januari.

Det datumet ska alla intresserade journalister spika, och anmäla deltagande till mej eller Lisa.

Lokalen blir som i fjol Fatburs Kvarngata 11-13, kvarterslokalen i bottenvåningen. Återkommer med kod. I år har jag för mig att vi startade kl 11, och det kan vi väl lämpligen göra 2004 också.

Välkomna!

birgitta

Join Excite! - http://www.excite.com
The most personalized portal on the Web!

Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor